Termeni și Condiții Generale (TCG)

Condiții de livrare - Contract de vânzare -
Termeni și condiții generale (T&C)

Erenor Cosmetics Kft.

Adresă de facturare: 8097 Nadap Haladás út 40
Adresă de livrare:8097 Nadap Haladás út 40
Număr de identificare fiscală: 32357349-2-07
Număr de identificare fiscală comunitar UE: HU32357349
Pagina noastră principală și magazinul nostru online: https://maruderm.hu

Contact:
Email: info@maruderm.hu
Cereri de colaborare: marketing@erenorcosmetics.com
Website:  https://maruderm.hu

1.2. Prezentarea generală a magazinului online

Magazinul online erenorcosmetics.com se ocupă cu vânzarea de produse cosmetice. Achiziționarea din magazinul online se poate face exclusiv pe cale electronică, la  https://erenorcosmetics.com adresa web.

Pentru a cumpăra din magazinul online, utilizatorul se poate înregistra, dar există și opțiunea de a cumpăra fără înregistrare.Un cont de utilizator cu date incorecte sau incomplete, precum și plasarea unei comenzi, vor fi considerate invalide în toate cazurile. Datele personale furnizate în timpul înregistrării sunt gestionate de către Furnizor conform celor stipulate în Politica de Confidențialitate. În cazul achiziției din erenorcosmetics.com magazinul online, se încheie un contract de vânzare între Furnizor și Client prin confirmarea comenzii, conform celor descrise în prezentul Termeni și Condiții Generale. Contractul încheiat nu este considerat un contract scris, ci se formează prin declarația de voință efectuată pe cale electronică. Furnizorul păstrează contractul conform numărului său. Ziua achiziției este ziua confirmării comenzii. Limba contractului este maghiară. Contractul este supus legislației maghiare.

1. Procedura de încheiere a contractului electronic (achiziție)

2.1 Prezentarea produselor, prețuri, produse în promoție

În magazinul online, fiecare produs este prezentat cu o descriere detaliată, ceea ce facilitează alegerea produsului și decizia de cumpărare pentru client. De asemenea, dorim să subliniem că imaginile de pe pagini sunt doar pentru ilustrare, produsele reale pot diferi minim de acestea. Prețurile afișate pe pagini includ TVA-ul.

Magazinul erenor.com își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă. Prețurile și produsele noastre pot varia și se pot extinde continuu. Promoțiile sunt clar indicate în magazinul online, cu menționarea produselor incluse în promoție și a discounturilor corespunzătoare. În cazul produselor în promoție, oferta este valabilă întotdeauna până la data specificată sau în limita stocului disponibil.Numai comenzile plasate la prețul redus vor fi considerate ca fiind îndeplinite, în cazul în care cumpărătorul nu a putut comanda produsul la preț redus din magazinul online în timpul campaniei/acțiunii, neavând posibilitatea de a face acest lucru prin alte canale (e-mail sau telefon).

Dacă din cauza lipsei de stoc nu putem livra produsul comandat la preț redus, vom trimite o notificare la adresa de e-mail furnizată și vom returna prețul de achiziție plătit.

2.2 Selectarea produsului, procesul de cumpărare

Cumpărătorul poate adăuga produsul selectat în “CART”. Ulterior, există posibilitatea de a continua cumpărarea prin selectarea altor produse și adăugarea acestora în “CART”. Înainte de finalizarea comenzii, cumpărătorul are posibilitatea de a modifica conținutul CART-ului, de a elimina produse, de a modifica cantitatea sau de a adăuga produse noi.

Important!

Dacă plasați mai multe comenzi consecutiv, dar doriți livrarea simultan, vă rugăm să indicați întotdeauna numărul comenzii anterioare! Fiecare comandă validă primită este tratată și procesată separat! Putem combina comenzile doar dacă acest lucru este solicitat în câmpul de observații sau prin email și se indică cu care comandă doriți să fie combinată.

Pentru ca comanda să fie validă, Clientul trebuie să accepte Termenii și Condițiile Generale ale Furnizorului. Clientul este obligat să furnizeze datele personale necesare pentru achiziție, facturare și livrare conform informațiilor din Politica de Prelucrare a Datelor în momentul plasării comenzii.Un contract între părțile aflate la distanță se încheie în momentul în care, de la acel moment, drepturi și obligații decurg pentru părți, dacă Furnizorul notifică Clientul printr-un alt e-mail sau, de exemplu, telefonic despre îndeplinirea comenzii, despre expedierea produsului (predarea către compania de curierat).

Prin confirmarea automată trimisă prin e-mail, Furnizorul nu acceptă încă comanda noastră, aceasta nu înseamnă încă încheierea contractului, deoarece confirmarea atestă doar primirea comenzii noastre de către Furnizor. Astfel, în cazul unei erori sau din cauza unei defecțiuni de program, în cazul unui preț confirmat din greșeală sau al lipsei de stoc, Furnizorul nu este obligat să livreze produsul conform condițiilor menționate în confirmarea automată.

Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza comanda în cazuri justificate sau de a o anula în orice moment, temporar sau definitiv, în special

  • în cazul furnizării de date false sau incomplete;
  • în cazul încălcării dispozițiilor prezentelor Termeni și Condiții sau în cazul oricărei abuzuri față de datele personale ale Furnizorului, ale titularilor de drepturi și/sau ale altor utilizatori, sistemul Serviciului sau Produsele.  

Furnizorul va informa Utilizatorul printr-un mesaj e-mail cu privire la motivul refuzului sau anulării. Furnizorul va gestiona datele personale furnizate în timpul înregistrării conform condițiilor specificate în Politica de Confidențialitate.

2.3 Taxa de livrare

Clientul se poate informa în prealabil despre taxa de livrare a produsului înainte de achiziție.  Dacă valoarea totală brută a produselor comandate la adresa de livrare din țară ajunge la 15000 (cincisprezece mii) Forinți Maghiari / sumă pe comandă, atunci costul de livrare va fi suportat de noi. Înainte de finalizarea comenzii, suma finală a bunurilor comandate va crește cu suma finală a costului de livrare conform adresei de livrare, astfel încât Clientul poate decide asupra finalizării comenzii având în vedere acest lucru.

2.4 Plată

În prezent, puteți alege următoarele metode de plată în magazinul nostru online:

Plată cu cardul bancar:

Site-ul nostru asigură plata cu cardul bancar prin intermediul OTP SimplePay.

Prin plata cu cardul bancar, puteți cumpăra confortabil și în siguranță în magazinul nostru online. După ce ați comandat bunurile selectate, Clientul va fi redirecționat către interfața de plată OTP SimplePay, unde poate plăti cu cardul său printr-o tranzacție considerată a fi cea mai sigură, realizată prin criptare.Clienții noștri trebuie doar să facă clic pe textul „plată cu cardul” atunci când aleg metoda de plată, apoi să introducă numele, numărul cardului, data de expirare și codul de securitate de trei cifre pe serverul de plată OTP SimplePay. Acceptăm următoarele carduri: VISA, MasterCard, Maestro. Cardurile de debit emise exclusiv pentru utilizare electronică pot fi acceptate doar dacă utilizarea acestora este autorizată de banca emitentă! Vă rugăm să verificați cu banca dumneavoastră dacă cardul poate fi utilizat pentru achiziții efectuate online. După o achiziție reușită, OTP SimplePay va trimite o confirmare a tranzacției, iar în cazul unei tranzacții nereușite, va comunica motivul erorii printr-un mesaj de eroare.

Caracterul și scopul activităților de procesare a datelor efectuate de procesatorul de date pot fi vizualizate în Politica de Confidențialitate SimplePay, la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Plata ramburs: Atunci când alegi plata ramburs, trebuie să plătești curierului care efectuează livrarea contravaloarea bunului (în sumă crescută cu costul livrării) și taxa pentru metoda de plată ramburs. 

Contractul la distanță se încheie prin livrarea cu succes a e-mailului de confirmare. Dacă nu primești o confirmare a acceptării sau respingerii comenzii tale la adresa de e-mail reală pe care ai furnizat-o în termen de 48 de ore de la trimiterea comenzii, ești scutit de obligația de ofertă.A Provider își rezervă dreptul de a refuza comanda în cazuri justificate sau de a o anula în orice moment, temporar sau definitiv, în special în cazul în care

  • se furnizează date false sau incomplete;
  • în cazul încălcării dispozițiilor prezentelor Termeni și Condiții sau în cazul oricărei abuzuri legate de datele personale ale Providerului, ale titularilor de drepturi și/sau ale altor utilizatori, sistemul de Servicii sau Produse.

Providerul va informa Utilizatorul printr-un mesaj e-mail cu privire la motivul refuzului sau anulării. Dacă aveți orice întrebare legată de comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la info@erenorcosmetics.com email și un coleg al nostru vă va contacta.

2.6 Livrare

Livrarea bunurilor la adresa specificată este efectuată de o companie de curierat contractată de Provider. Condițiile de livrare se aplică conform contractului de livrare încheiat între Provider și Curier.Îndeplinirea se face la adresa de livrare indicată de Cumpărător (sau la punctul de colet/automatul de colet)   și se realizează prin predarea acestuia către Cumpărător sau un mandatar al acestuia. Risc de pierdere se transferă către Cumpărător odată cu predarea.

1. Dreptul de retragere

3.1 Dreptul de retragere al Furnizorului

Datele stocului sunt actualizate zilnic, însă, în ciuda acestui fapt, pot apărea situații în care, deși sistemul a înregistrat comanda, produsul este deja epuizat sau nu este disponibil. Furnizorul va informa întotdeauna cumpărătorul în aceste cazuri. De asemenea, Furnizorul are dreptul de retragere și în cazul în care prețul bunului a fost indicat greșit, iar Cumpărătorul a finalizat comanda la prețul greșit.În cazul retragerii, Furnizorul va trimite Clientului declarația sa prin e-mail, iar serviciul de asistență al Furnizorului va lua imediat legătura cu Clientul pentru a conveni detaliile, precum și suma plătită de Client va fi returnată fără întârziere în contul Clientului.

3.2 Dreptul de retragere al Clientului

Conform Ordonanței de Guvern 45/2014 (II.26.) privind contractele încheiate la distanță, Clientul poate renunța la contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunului comandat și poate returna produsul comandat.

Termenul de retragere/anulare în cazul contractului de vânzare a produsului este: „expiră după 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, preia produsul.”.

În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu va suporta alte costuri în afară de cele legate de returnarea produsului.Furnizorul va returna prețul de achiziție către Cumpărător imediat după primirea bunului, dar nu mai târziu de 30 de zile. Cumpărătorul are obligația de a exercita dreptul de retragere în mod corespunzător, fără a abuza de acest drept. În cazul unei retrageri considerate abuzive, Furnizorul este scutit de obligația de a accepta returnarea bunului și de a restitui prețul de achiziție.

Furnizorul este obligat să restituie întreaga sumă de achiziție Cumpărătorului doar în cazul returnării unui produs care este intact, nefolosit și cu ambalaj complet. Costurile generate de deteriorarea ambalajului vor fi suportate de cumpărător. Furnizorul nu va fi responsabil pentru bunurile pierdute în timpul returnării. În absența bunului, vânzătorul nu are nicio obligație.

Conform articolului 5, punctul c) din ordonanța guvernamentală, Cumpărătorul nu poate exercita dreptul de retragere dacă a deschis ambalajul sau folia de protecție a unui produs care, prin natura sa, nu poate fi returnat. În acest caz, Clientul nu are dreptul de a returna produsul, iar Furnizorul nu este obligat să restituie prețul de cumpărare. Costul returnării produsului și al livrării produsului de schimb revine Clientului.

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere/anulare, trebuie să trimiteți o declarație clară care să conțină intenția dumneavoastră de retragere/anulare prin e-mail la următoarea adresă: info@erenorcosmetics.com

Exercitați dreptul de retragere/anulare în termen, dacă trimiteți declarația de retragere/anulare înainte de expirarea termenului menționat mai sus.

În termen de 14 zile, vă vom restitui toate contravalorile plătite de dumneavoastră, inclusiv costul transportului. 

Restituirea poate fi reținută până când primim produsul înapoi sau până când dovediți că l-ați returnat.

Dacă produsul a fost livrat și totuși nu doriți să păstrați produsul, acesta trebuie returnat furnizorului pe cheltuiala dumneavoastră.

1. Gestionarea reclamațiilor

Dacă Clientul are observații sau reclamații legate de funcționarea site-ului, de informațiile furnizate pe acesta sau de achiziție, acesta le poate comunica Furnizorului la următoarea adresă de e-mail: info@erenorcosmetics.com. Mindfiecare reclamație va fi investigată în mod serios, iar Clientul va fi informat cu privire la rezultatul acesteia în termen de maximum 30 de zile.

1. Domeniul de aplicare al prezentelor Termeni și condiții, dispoziții finale

În problemele care nu sunt reglementate de prezentele condiții generale de contract, se aplică Codul civil, Ordonanța de Guvern 45/2014 (II.26.) privind contractele încheiate la distanță și unele aspecte ale serviciilor de comerț electronic, precum și serviciile legate de societatea informațională, Legea CVIII din 2001.Legea, precum și dispozițiile Legii nr. CLV din 1997 privind protecția consumatorilor sunt aplicabile.

Aplicarea termenilor și condițiilor generale se extinde asupra Furnizorului, precum și asupra Clienților. Relația juridică dintre Furnizor și Client se stabilește atunci când Clientul se înregistrează în sistem sau când Clientul acceptă prezentul termen și condiții generale în timpul procesului de comandă, iar confirmarea trimisă electronic de către Furnizor către Client are loc.

Data intrării în vigoare a textului valabil al termenilor și condițiilor generale este ziua în care acesta a fost publicat pe site. Termenii și condițiile generale sunt valabile pe o perioadă nedeterminată. În cazul modificării termenilor și condițiilor generale, dispozițiile valabile ale acestora se aplică comenzilor în curs, conform datei comenzii.

1.Informații privind protecția datelor și securitatea prelucrării datelor

Prin prezenta vă informăm că datele dumneavoastră cele mai necesare pentru îndeplinirea comenzii vor fi stocate pentru a dovedi îndeplinirea contractului și condițiile acestuia.

Nu vom transmite datele dumneavoastră unei terțe părți, cu excepția cazului în care, în timpul îndeplinirii contractului, o terță parte colaborează ca subcontractor al companiei noastre. În acest caz, subcontractorii nu au dreptul să păstreze datele personale transmise de compania noastră mai mult decât este prevăzut de legislație, să le folosească în alte scopuri sau să le transmită altor persoane.

În gestionarea datelor dumneavoastră, ne conformăm Legii privind protecția datelor.

Confirm că datele mele personale stocate în baza de date a utilizatorilor de către Erenor Cosmetics Kft. (8097 Nadap Haladás út 40.) ca operator de date vor fi transmise către OTP Mobil Kft. https://maruderm.hu/ , ca procesator de date. Categoriile de date transmise de către operatorul de date sunt următoarele: nume, adresă de e-mail, număr de telefon și adresă de facturare.

 

Natura și scopul activităților de procesare a datelor efectuate de procesatorul de date pot fi consultate în Politica de confidențialitate SimplePay, la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff