Termeni și condiții generale (GTC)

Condiții de livrare - Contract de cumpărare -
Termeni și condiții generale (TGC)

Erenor Cosmetics Ltd.

Adresa de facturare: 8097 Nadap Haladás út 40
Adresa de transport:8097 Nadap Haladás ușă 40
Cod fiscal: 32357349-2-43.
Codul fiscal comunitar al UE: HU32357349
Site-ul nostru web central și magazinul online: https://maruderm.hu

Contact:
E-mail: info@maruderm.huSite web: https://maruderm.hu

1.2. Prezentarea generală a magazinului online

Cel/Cea/Cei/Cele erenorcosmetics.com Site-ul web se ocupă de vânzarea de produse cosmetice. Cumpărăturile pe site se fac exclusiv electronic. https://erenorcosmetics.com posibil la adresa web.

Pentru a efectua o achiziție în magazinul online, utilizatorul se poate înregistra, dar este posibil să efectueze o achiziție și fără înregistrare. Înregistrarea unui cont de utilizator cu date incorecte sau incomplete și plasarea unei comenzi sunt considerate nevalide în toate cazurile. Datele personale furnizate în timpul înregistrării sunt prelucrate de Furnizorul de Servicii în conformitate cu Notificarea privind Protecția Datelor. erenorcosmetics.com În cazul unei achiziții într-un magazin online, un contract de cumpărare se încheie între Furnizorul de Servicii și Cumpărător la confirmarea comenzii, așa cum este descris în acești Termeni și Condiții Generale. Contractul încheiat nu este considerat un contract scris, ci se încheie printr-o declarație legală făcută electronic. Furnizorul de Servicii înregistrează contractul prin numărul său. Data achiziției este data confirmării comenzii. Limba contractului este maghiară. Contractul este supus legislației maghiare.

1. Procesul de încheiere electronică a contractului (cumpărare)

2.1 Prezentarea produsului, prețuri, produse promoționale

În magazinul online, fiecare produs este prezentat cu o descriere detaliată, ceea ce facilitează cumpărătorului selectarea produsului și luarea unei decizii de cumpărare. În plus, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că imaginile de pe pagini sunt doar cu titlu ilustrativ, iar produsele reale pot diferi ușor de acestea. Prețurile de pe pagini includ TVA.

Cel/Cea/Cei/Cele erenor.com își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără notificare prealabilă. Prețurile și produsele noastre se pot modifica și extinde continuu. Magazinul online afișează clar fiecare promoție, indicând produsele incluse în promoție și reducerile aferente. În cazul bunurilor promoționale, promoția este valabilă întotdeauna până la data specificată sau în limita stocului disponibil. Doar comenzile plasate la un preț redus sunt considerate îndeplinite, dacă clientul nu a putut comanda bunurile reduse din magazinul online în timpul promoției/campaniei, acesta nu are opțiunea de a face acest lucru (prin e-mail sau telefon).

Dacă nu putem livra produsul comandat la reducere din cauza stocului insuficient, vom trimite o notificare la adresa de e-mail furnizată și vom rambursa prețul de achiziție plătit.

2.2 Selectarea produsului, procesul de cumpărare

Cumpărătorul poate plasa produsele selectate în „COȘ”. După aceea, este posibil să continue cumpărăturile selectând produse noi și plasându-le în „COȘ”. Înainte de finalizarea comenzii, Cumpărătorul are opțiunea fie de a modifica conținutul COȘULUI, fie de a elimina produse din acesta, fie de a modifica cantitatea, fie de a plasa produse noi.

Important!

Dacă plasați mai multe comenzi la rând, dar doriți să fie expediate în același timp, vă rugăm să indicați numărul comenzii/comenzilor anterioare în fiecare caz! Vom gestiona și onora fiecare comandă validă separat! Putem combina comenzile doar dacă solicitați acest lucru în secțiunea de comentarii sau prin e-mail și indicați cu ce comandă doriți să o combinați.

Pentru a plasa o comandă, Clientul trebuie să accepte Termenii și Condițiile Generale ale Furnizorului de Servicii.Cumpărătorul este obligat să furnizeze următoarele la comandă: date cu caracter personal necesare pentru achiziție, facturare și livrare, așa cum sunt prevăzute în Informațiile privind gestionarea datelor. Un contract între părțile absente se încheie de la data la care apar drepturi și obligații pentru părți dacă, în urma confirmării, Furnizorul de servicii notifică Clientul printr-un alt e-mail sau, de exemplu, telefonic, despre îndeplinirea comenzii și expedierea produsului prin poștă (predarea acestuia către compania de curierat).

Confirmarea automată trimisă prin e-mail nu înseamnă încă că Furnizorul de Servicii acceptă comanda noastră, aceasta nu înseamnă că s-a încheiat contractul, deoarece confirmarea confirmă doar primirea comenzii noastre de către Furnizorul de Servicii. Astfel, în cazul unui preț scăzut sau al unei lipsuri de stoc confirmate din greșeală sau din cauza unei erori de program, Furnizorul de Servicii nu este obligat să livreze produsul în condițiile stabilite în confirmarea automată.

Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a refuza comanda în cazuri justificate sau de a o anula în orice moment, temporar sau definitiv, în special

  • furnizarea de date false sau incomplete;
  • încălcarea prevederilor acestor TGC sau în cazul oricărei utilizări abuzive a datelor cu caracter personal ale Furnizorului de Servicii, ale deținătorilor de drepturi și/sau ale altor utilizatori, ale sistemului de Servicii sau ale Produselor.

Furnizorul de Servicii va informa Utilizatorul despre motivul refuzului sau al retragerii printr-un mesaj de e-mail. Furnizorul de Servicii va prelucra datele cu caracter personal furnizate în timpul înregistrării în conformitate cu condițiile stabilite în Notificarea privind Prelucrarea Datelor.

2.3 Taxă de livrare

Cumpărătorul va fi responsabil pentru costul de transport al produsului înainte de achiziție. poți afla dinainte. Dacă valoarea brută totală a produselor comandate la o adresă de livrare internă ajunge la 15.000 (cincisprezece mii) forinti maghiari/suma comenzii, atunci vom acoperi costurile de livrare. Înainte de finalizarea comenzii, suma totală a bunurilor comandate este majorată cu taxa de livrare finală în funcție de adresa de livrare, astfel încât Cumpărătorul poate decide finalizarea comenzii având în vedere acest lucru.

2.4 Plată

În prezent, puteți alege următoarele metode de plată în magazinul nostru online:

Plată cu cardul bancar:

Site-ul nostru web acceptă plăți cu cardul de credit prin OTP SimplePay.

Puteți face cumpărături în mod convenabil și sigur în magazinul nostru online, plătind cu cardul bancar. După comandarea produselor selectate, Clientul este direcționat către interfața de plată OTP SimplePay, unde poate plăti cu cardul său bancar prin cea mai sigură tranzacție criptată în prezent. Tot ce trebuie să facă clienții noștri este să dea clic pe „plătește cu cardul bancar” atunci când selectează metoda de plată, apoi să introducă numele Clientului, numărul cardului, data expirării și codul de securitate din trei cifre pe serverul de plăți OTP SimplePay. Acceptăm următoarele carduri: VISA, MasterCard, Maestro. Cardurile bancare emise exclusiv pentru uz electronic pot fi acceptate numai dacă utilizarea lor este permisă de banca emitentă a cardului! Vă rugăm să verificați cu banca dumneavoastră dacă cardul dumneavoastră poate fi utilizat pentru achiziții efectuate prin internet. După o achiziție reușită, OTP SimplePay trimite o confirmare a tranzacției; în cazul unei tranzacții nereușite, vă informează despre motivul erorii printr-un mesaj de eroare.

Natura și scopul activității de prelucrare a datelor desfășurate de către persoana împuternicită de operator pot fi vizualizate în Informațiile privind prelucrarea datelor SimplePay la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Plată la livrare: Când alegeți plata ramburs, curierul care efectuează livrarea trebuie să achite prețul bunurilor (plus costurile de expediere) și comisionul pentru metoda de plată ramburs.

Contractul dintre părțile absente se încheie la livrarea cu succes a e-mailului de confirmare. Dacă nu primiți o confirmare de acceptare sau respingere a comenzii dvs. la adresa de e-mail reală pe care ați furnizat-o în termen de 48 de ore de la trimiterea comenzii, sunteți scutit de obligația de a face o ofertă. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a refuza comanda în cazuri justificate sau de a o retrage în orice moment, temporar sau definitiv, în special...

  • furnizarea de date false sau incomplete;
  • încălcarea prevederilor acestor TGC sau în cazul oricărei utilizări abuzive a datelor cu caracter personal ale Furnizorului de Servicii, ale deținătorilor de drepturi și/sau ale altor utilizatori, ale sistemului de Servicii sau ale Produselor.

Furnizorul de servicii va informa Utilizatorul despre motivul refuzului sau anulării printr-un mesaj de e-mail. Dacă aveți întrebări cu privire la comanda dvs., vă rugăm să ne anunțați. Eunfo@erenorcosmetics.com emaiEu și personalul nostru vă vom contacta.

2.6 Transport

Livrarea bunurilor la adresa de livrare se efectuează printr-o firmă de curierat contractată cu Furnizorul de Servicii. Livrarea bunurilor este supusă termenilor contractului de livrare încheiat între Furnizorul de Servicii și Furnizor. Livrarea se face la adresa de livrare (sau punctul de coletărie/automatul de colete) specificată de Cumpărător. și transferul acestuia către Cumpărător sau agentul său. Riscul de deteriorare se transferă la Cumpărător la momentul transferului.

1. Dreptul de retragere

3.1 Dreptul de retragere al Furnizorului de Servicii

Datele de inventar sunt actualizate zilnic, dar, în ciuda acestui fapt, se poate întâmpla ocazional ca, deși sistemul a preluat comanda, produsul să fie deja epuizat sau indisponibil, iar Furnizorul de Servicii va notifica întotdeauna cumpărătorul despre acest lucru. Furnizorul de Servicii are, de asemenea, dreptul de a retrage comanda dacă prețul bunurilor a fost indicat incorect și Cumpărătorul a finalizat comanda la un preț greșit. În caz de retragere, Furnizorul de Servicii va trimite Cumpărătorului o declarație prin e-mail, iar serviciul clienți al Furnizorului de Servicii va contacta imediat Cumpărătorul pentru consultație, iar suma plătită de Cumpărător va fi rambursată imediat în contul Cumpărătorului.

3.2 Dreptul de retragere al Cumpărătorului

În conformitate cu Decretul Guvernamental 45/2014 (II.26.) privind contractele la distanță, Cumpărătorul se poate retrage din contract fără a invoca vreun motiv și poate returna produsul comandat în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor comandate.

Perioada de retragere/reziliare a unui contract de vânzare a unui produs: „expiră la 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul indicat de dumneavoastră, preiați posesia produsului.”

În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorului nu i se vor percepe alte costuri în afară de costul returnării produsului. Furnizorul de servicii va rambursa prețul de achiziție Cumpărătorului imediat după returnarea bunurilor, dar nu mai târziu de 30 de zile. Cumpărătorul își va exercita dreptul de retragere în mod corespunzător, fără a abuza de acest drept. În cazul unei retrageri care constituie un abuz, Furnizorul de servicii va fi scutit de obligația de a prelua bunurile și de a rambursa prețul de achiziție.

Furnizorul de servicii este obligat să ramburseze integral prețul de achiziție cumpărătorului numai dacă produsul este returnat nedeteriorat, neutilizat și în ambalajul original. Costurile rezultate din deteriorarea ambalajului sunt suportate de către cumpărător. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru bunurile pierdute în timpul transportului de returnare. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio pierdere de bunuri.

Conform articolului 5 litera (c) din Decretul Guvernamental, Cumpărătorul nu își poate exercita dreptul de retragere dacă a deschis ambalajul sau folia de protecție a unui produs care nu poate fi returnat prin natura sa. În acest caz, Cumpărătorul nu are dreptul să returneze produsul, iar Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze prețul de achiziție. La exercitarea dreptului de schimb, costurile de returnare a produsului și de livrare a produsului înlocuitor sunt suportate de către Cumpărător.

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere/reziliare, trebuie să trimiteți o declarație clară a intenției dumneavoastră de retragere/reziliare prin poștă electronică la următoarea adresă de e-mail: info@erenorcosmetics.com

Vă exercitați dreptul de retragere/reziliare în termenul limită dacă trimiteți declarația de retragere/reziliare înainte de expirarea termenului specificat mai sus.

Vă vom rambursa toate plățile efectuate, inclusiv costurile de livrare, în termen de 14 zile.

Este posibil să reținem rambursarea până când primim produsul înapoi sau până când ne furnizați dovada că l-ați returnat.

Dacă produsul a fost livrat și nu doriți să îl păstrați, trebuie să îl returnați Furnizorului de Servicii pe cheltuiala dumneavoastră.

1. Gestionarea reclamațiilor

Dacă Clientul are comentarii sau reclamații cu privire la funcționarea site-ului web, informațiile furnizate pe acesta sau achiziția, acesta poate notifica Furnizorul de Servicii la următoarea adresă de e-mail: info@erenorcosmetics.com. MindVom investiga fiecare reclamație pe fond și vom informa Clientul cu privire la rezultat în termen de cel mult 30 de zile.

1. Domeniul de aplicare al acestor TGC, dispoziții finale

În aspectele care nu sunt reglementate în acești termeni și condiții generale, se aplică prevederile Codului Civil, ale Decretului Guvernamental 45/2014 (II.26.) privind contractele la distanță, ale Legii CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor legate de societatea informațională și ale Legii CLV din 1997 privind protecția consumatorilor.

Domeniul de aplicare al Termenilor și Condițiilor Generale de Utilizare (TCG) acoperă Furnizorul de Servicii și Clienții. Relația juridică dintre Furnizorul de Servicii și Client se stabilește în momentul înregistrării Clientului în sistem sau acceptării de către Client a acestor TGC în timpul procesului de comandă, iar Clientul primește o confirmare electronică de la Furnizorul de Servicii.

Data intrării în vigoare a textului valabil al Termenilor și Condițiilor Generale de Utilizare (TGC) este data indicată pe site. TGC-urile sunt valabile pe o perioadă nedeterminată. În cazul unei modificări a TGC-urilor, comenzilor în curs se vor aplica prevederile TGC-urilor valabile la data comenzii.

1. Informații privind protecția datelor și securitatea prelucrării datelor

Prin prezenta vă informăm că stocăm datele cele mai necesare pentru îndeplinirea comenzii dumneavoastră, în scopul de a dovedi ulterior îndeplinirea contractului și a termenilor contractuali.

Nu vom transfera datele dumneavoastră către terți, cu excepția cazului în care terțul respectiv cooperează cu compania noastră în calitate de subcontractant în executarea contractului. În acest caz, însă, subcontractanții nu au dreptul să păstreze datele cu caracter personal furnizate de compania noastră pentru o perioadă mai lungă decât cea prevăzută de lege, să le utilizeze în alte scopuri sau să le transfere altor persoane.

Când prelucrăm datele dumneavoastră, acționăm în conformitate cu Legea privind protecția datelor.

Recunosc că Erenor Cosmetics Ltd. (8097 Nadap Haladás út 40.) de către operatorul de date https://maruderm.hu/ Următoarele date cu caracter personal stocate în baza mea de date de utilizatori vor fi transferate către OTP Mobil Kft., în calitate de împuternicit de operator. Domeniul de aplicare al datelor transmise de către operatorul de date este următorul: nume, adresă de e-mail, număr de telefon și adresă de facturare.

Natura și scopul activității de prelucrare a datelor desfășurate de către persoana împuternicită de operator pot fi vizualizate în Informațiile privind prelucrarea datelor SimplePay la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff